حوزه 260 حکمت
حوزه 260 حکمت
حوزه 260 حکمت

در این ایام خبر اعلام تحریم اسکار از جانب مسئولان فرهنگی کشورمان باعث بوجود آمدن دو دیدگاه متفاوت در میان اصحاب رسانه و برخی دست اندرکاران فیلم سازی شد.
برخی از این افراد که چهره های سرشناسی از فیلم سازان را می شد در بین آنها دید،معتقد بودند که آنچه تحت عنوان تحریم اسکار به جهت تولید یک شبه فیلم موهن علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام صورت گرفته است نباید خیلی محلی از اعراب و توجه برای مسؤلان کشور داشته باشد. دلیل این دسته از افراد هم این بود اولاً آنچه را که فیلم موهن می خوانند یک اثر کاملاً مبتدیانه و بسار ضعیف است که ارزش گفت و گو را ندارد. ثانیاً با حضور نداشتن ما در صحنه بین المللی همانند اسکار ما فقط میدان را به آنها واگذار می کنیم و جز این برآیند دیگری که به نفع کشورمان و جامعه هنری کشورمان باشد به دست نخواهیم آورد.این گونه اظهارات در ایام برپایی جشنواره مقاومت و در نشست های تخصصی و خبری که با حضور هر دو طیف مذکور برگزار می شد. اما وجه دوم این اظهارات و جهت گیری ها مربوط می شد به دسته دیگر این جریان که ضمن تأکید و تأیید حرکت سنجیده،به موقع و لازم مسئولان فرهنگی کشور خواستار تحرکات ایذایی بودند. این گروه که شامل بسیاری از اشخاص سرشناس فیلم سازی ، مسئولان سیاسی و رده بالا حکومتی است معتقدند که با سلام و صلوات نمی شود با این اتفاقات برخورد کرد.
چه اینکه آوردن دلایل فنی و کیفی در حوزه فیلم سازی نسبت به این شبه فیلم موهن و بی شرمانه مختص محافل جشنواره ای است که قرار است نقاط قوت و ضعف آثار ارسالی به آنها مورد داوری قرار گیرد اما اعتراض و تظاهرات بسیار وسیع برگزار شده در این رابطه در سراسر جهان اسلام به مفروض دانستن کیفیت بالای فیلم موهن نیست بلکه علت وهن و جسارتی است که نسبت به اشرف مخلوقات و دلیل آفرینش و خلقت صورت گرفته است.


لطفاً نظر خودتون رو هم بنوسید با تشکر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ شنبه 15 مهر 1391برچسب:, توسط فاوا